maanantai 20. toukokuuta 2013

Tikku-rakas :)

Omasta mielestäni olen päässyt Tikrun kuolemasta yllättävänkin hyvin yli. Pystyn muistelemaan ja jopa puhumaan sen hauskoista toilailuista pillahtamatta itkuun. Itse asiassa tulee vaan sellainen hyvä mieli kun sitä muistelee. Mutta ihan kaikkeen minä en näköjään pysty. Tuossa oikealla kun on tuo kuva, team Tikru, Myytti ja Hanski....sitä minä en vaan pysty poistamaan. Mutta jospa joku päivä saisi napattua uuden tiimikuvan ja vaihtaisin sen siihen. Ja laittaisin tuon kuvan jonnekin muualle oikein hyvään talteen.

Iso ikävä minun kultaista pientä Tikruani <3

3 kommenttia:

  1. Näinhän se menee, ensin surraan "silmät päästä" ja sen jälkeen muistellaan hymyssä suin. Mulla Nasta välillä tulee uniin ja tulee sellainen ihana rauhallinen olo kuin tietäisi, että sillä on kaikki hyvin. Anna kuvan vain olla niin kauan kuin siltä tuntuu :)

    VastaaPoista
  2. Tikku oli maailman suloisin koira <3 ja Lillavainaan pallot (mieti - vuonna -95 eka ostettu!) ja pannat ovat aika pyhiä, oikein joskus nolostuttaa kun niitä vaalin.

    Jotkut koirat vain koskettavat niin paljon, että haluaa pitää jotain minkä tuntee tärkeäksi - kuva siis olkoon siihen asti kun tuntuu jotta on uuden aika!

    VastaaPoista
  3. Tikrua muistellaan täälläkin lämmöllä <3 Ne meidän tokotreenit oli aina niin hauskoja kun Tikru laittoi "parastaan", ei ollut tylsää :)
    T.Minna

    VastaaPoista