maanantai 22. lokakuuta 2012

Treenit Hakunilassa

Tänään päästiin sitten treenailemaan Marin ja Ansun kanssa. Ihan pätevässä seurassa siis ja niinhän ne treenitkin oli vähän erilaiset joihin itse olen tottunut. Oli kyllä todella mieltä avartava treeni ja on ainakin mitä treenata :)

Myytin fiilis oli ihan hyvä. Ei ehkä ihan parasta, mutta iloinen se oli ja teki ihan normaalisti hommia. Otettiin alkuun seuraamista niin että Mari hiihti perässä. Ei ottanut siitä pahasti häiriötä. Seuraamispaikka on liian edessä, joten sitä sitten korjaamaan paremmaksi. Metskunoutoa otettiin seuraavaksi pitkästä aikaa ja hyvin nosti ja toi jonkun matkaan mutta kun otin liikkeenä niin ei tuonut ihan eteen asti vaan pudotti. Tähän myös hyviä vinkkejä miten lähtee viemään hommaa eteenpäin. Hyppynoudossa kiersi ekalla kerralla palatessaan mut toistolla sit ok. Nyt oli keksinyt taas ottaa nokkiinsa kapulan heitosta, eli tästä pitää taas palkkailla. Lopuksi se sössi paikallamakuun ja nousi istumaan. En edes muista koska se olis moista tehnyt ja onneksi sentään kokeessa pysyi. Nytkin se näytti maatessaan ihan rennolta mutta sieltä se vaan keksi nousta istumaan.

Sit lähdetään Myden kanssa treenaamaan kiertämistä. Eli esim. lyhtypylvään tms kiertämistä jolla saa kyllä loistavasti lentävät lähdöt liikkeisiin ja sitä pystyy hyödyntämään moneen juttuun. Eipä oo tätäkään tullut treenattua vaikka jo jonkin aikaa olen sentään asiasta ollut tietoinen.

Ehkä suurinta antia treeneissä oli Ansun viisas heitto siitä että ehkä Myytti ei vedäkään herneitä nenään mun jännityksestä vaan epävarmuudesta. Eilenkin mua jännitti mutta kun olin niin vakaasti päättänyt olla sössimättä tällä kertaa, niin olin samalla todella jämpti ja määrätietoinen. Sitähän se kelpi tarviikin. Sen että minä kerron sille että ei tarvii murehtia seuraavaa siirtoa vaan se on kokonaan mun murhe.

Voi siis sanoa että kerrassaan hyödylliset treenit. Kiva että päästiin mukaan niin oppi tällanen "tie tottelevaisuusvalioksi" kirjan tankannut tyyppi vähän erilaisen treenin makuun :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti